Subject: FW: LC1806 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 314, Kangru alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastuseks.
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 16:04:47 +0300

Tere

Sellega sama lugu.

Palun see kk.üksusele menetlusse. Seotud Kangru RB/liiklussõlmega.
Ettepanekuteks: Ksenia Haavistu (“TV-l korra kontrollida igaks juhuks
liitumispunkti asukoha sobivust, et see tuleks õigesse asukohta“).

Terv

Margus.

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 3:50 PM
To: Margus Magus <[email-masked]>
Subject: LC1806 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 314, Kangru alevik,
Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastuseks.

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti LC1806 liitumine madalpingel,
Viimsi metskond 314,Kangru alevik, Kiili vald, Harju maakond. Asendiplaan
ja seletuskiri on leitav manusest.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833